האתר חזר לפעילות! ניתן להזמין אונליין עם משלוח עד הבית.

0
x

עגלת קניות

נקה עגלה
סך הכל: 0 * המחיר לא כולל משלוח

בלוגדוג

בית בלוגדוג חטיפי אילוף לכלבים

חטיפי אילוף לכלבים

פינוקים וצ'ופרים מגיעים בכל מיני צורות. אמא טרייה המניקה את הרך הנולד, מעניקה לו צ'ופר בעצם ההנקה. עובד טוב בחברה, מקבל צ'ופר מפנק בצורת בונוס למשכורת החודשית. הרבה מפעולות היום יום שלנו מתוגמלות בכל מיני צורות. אז גם לכלבים שלנו מגיע תגמול על התנהגות טובה ורצויה!

חטיפי אילוף לכלבים

למרבה המזל, כמעט כל כלב מוכן לעשות דברים בשביל חתיכת אוכל, ועוד יותר נרגש לעבוד בשביל חתיכה קטנה של צ'ופר טעים ועסיסי. אנחנו בעלי הכלבים יכולים לנצל עד תום את הרצון של הכלב שלנו לאוכל אם אנחנו עושים את זה בדרך הנכונה. פינוקים הם רק כלי אחד בערכת הכלים שלנו לאילוף כלבים, ואפילו אחד הכלים החזקים.

האם תמיד נצטרך להשתמש בפינוקים?

כשנתחיל לראשונה את תהליך הלמידה והאילוף, נחזק את הכלב שלנו עם פינוק כמעט בכל פעם. אבל ככל שנתקדם, נתחיל לשלב תגמולים מהחיים האמתיים במקום פינוקים. מדי פעם אנחנו עדיין נצ'פר את הכלב שלנו עבור עבודה טובה עם פינוק, בכדי להעמיק ולתחזק את הקשר ביננו.

לא משנה באיזה סוג של חיזוק אנחנו משתמשים באילוף כלבים, בין אם זה פינוקי מזון, כגון חטיפים לכלבים, תגמולים צעצוע או תגמולים מהחיים האמתיים, אנחנו תמיד נתחרה עם מחזקים טבעיים בסביבת הכלב שלנו. העולם הרחב הגדול הוא מקום מעניין עבור הגור שלנו. יש ריחות לרחרח, אנשים וכלבים אחרים לראות, חתולים לרדוף אחריהם ועוד הרבה הסחות דעת כאלה ואחרות, מהן יהיה קשה לכלב שלנו להתעלם. פינוקי מזון עוזרים לנו להראות לכלב שלנו ששווה לשים לב אלינו ולהתעלם מדברים מעניינים אחרים.

לרוע המזל, בעלי כלבים רבים מוותרים על שיטות אילוף עם חיזוקים חיוביים בגלל המיתוס שתמיד יזדקקו לפינוקים, או שאף פעם לא מלמדים אותם כיצד לבטל את הפינוקים באילוף שלהם. אפשר וצריך לעשות את זה!

מדוע כדאי להשתמש בפינוקים לכלבים במהלך האימון?

  • פינוקי מזון הם מחזק רב עוצמה - בעלי כלבים רבים מאמינים שהכלב שלהם יהיה מוכן לעבוד עבורם כי זה משמח אותו. למרות שכלבים רבים אכן מוצאים את אישור הבעלים והשבחים המתגמלים, זה לא ממש מעודד כמו לקבל חתיכת מזון עסיסי. מזון משמש כחיזוק חיובי בעת אילוף הכלב שלך. חיזוק חיובי הוא משהו שגורם לעלייה בתדירות של פעולה (או חוסר פעולה). לדוגמה, בכל פעם שאתה מחזק פקודת "שב" עם פרס, אתה מגדיל את הסבירות שהכלב שלך ישב לעתים קרובות יותר.
  • דחף המזון - הנכונות לעבוד למען מזון גבוה אצל רוב הכלבים מכיוון שהמזון נחשב למחזק ראשוני. מחזק ראשוני הוא משהו שהכלב שלך לא צריך ללמוד איך לאהוב - אוכל הוא משהו שהם צריכים כדי לשרוד! הם מתוכנתים גנטית כדי להבין אילו התנהגויות מביאות להם מזון. מחזקים ראשוניים אחרים כוללים מים, אוויר, שינה, מין ומחסה.
  • תגמול מהיר, זמין וקל - פינוקים קל לתת במהירות לכלב שלך כאשר הוא מבצע התנהגות. זה אומר שאתה יכול לקבל מספר גבוה של חזרות בפרק זמן קצר.
    פינוקי אילוף משמשים בקלות גם כפיתוי כאשר מלמדים את הכלב שלכם התנהגות חדשה. פיתוי הוא כאשר אתה מניח פינוק ביד שלך, סוגר את האצבעות מעליו, ואז משתמש ביד זו מול האף של הכלב כדי לפתות אותו ללכת אחריך. אם אתה שולט בראשו של כלב, אתה יכול לשלוט בגופו, כך שפיתוי נותן לך דרך נטולת כוח להעביר כלב למצב מסוים.
    מה שחשוב בנושא הזה, הוא לעבור למה שנקרא "הנחיה" כמה שיותר מהר. הנחיה היא אותו דבר כמו פיתוי, אלא שאין אוכל חבוי ביד. כלבים רבים מתרגלים מהר מאוד לעקוב אחר פיתוי, שהם יעקבו בקלות גם אחר הנחיה של תנועת יד מכיוון שהם יודעים שזה תמיד ניבא משהו טעים שעומד לקרות להם.

כיצד לבחור את פינוק האימון הנכון?

הכלב שלך יכול להחליט אילו פינוקים הם מוצאים מתגמלים. יש כלבים שאוהבים פריך, אחרים אוהבים פינוקים קשים, אחרים טבעיים וירקות ויש כאלה שאוהבים את האוכל הרגיל שלהם. הציעו לכלב שלכם כמה אפשרויות שונות של פינוקים ושימו לב מאילו הוא מתלהב יותר.

אילוף טוב לכלב עם פינוק טוב בעל ערך גבוה יתפוס את העניין של הכלב שלך וישמור על המיקוד שלו גם עם כמה הסחות דעת בקרבת מקום.

יש הרבה סוגי פינוקים לבחירה: יבש, לח למחצה, מיובש בהקפאה, מבושל או נא. פינוקים רכים בדרך כלל עובדים הכי טוב לאימונים מכיוון שלכלבכם אין צורך להקדיש כל כך הרבה זמן ללעוס, והם נוטים פחות להתפורר וליפול על הרצפה, מה שמסיח את דעת הכלב שלכם מהמשימה שעל הפרק.

כמה דברים חשובים שיש לקחת לתשומת לב

  • הימנע מהשמנת הכלב שלך- חשוב לעקוב אחר צריכת הקלוריות של הכלב שלך כשאתה מתחיל תכנית אימונים, מכיוון שכלבים יכולים להעלות את הקילוגרמים די מהר! עודף משקל יכול לגרום לבעיות בריאותיות חמורות עבור הכלב שלך. כלל אצבע כללי הוא שפינוקי אימון לא צריכים להיות יותר מ-10% מצריכת המזון היומית של הכלב שלך.
    אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע עלייה במשקל היא להשתמש במזון הרגיל של הכלב שלך כפרס. רוב הכלבים יעבדו עבור המאכלים שלהם אם הם לא נמצאים בסביבה בעת האילוף.
    אתה יכול להפוך את האוכל הרגיל שלהם למפתה יותר על ידי ערבוב של כמה חתיכות של פינוקים לחים בעלי ערך גבוה יותר.

  • הפסקת השימוש בפינוקי מזון- חשוב לשים לב לאורך הזמן בו משתמשים במזון כפרס. יש להתחיל ולהוריד את פרסי המזון לאט לאט, לאחר שהכלב למד והפנים את התרגילים. אנחנו לא רוצים להסתובב באופן תמידי עם פינוקים זמינים למצב בו הכלב עושה משהו טוב. כאשר הגור שלך מבצע התנהגות מהימנה בערך 90% מהזמן סביב הסחות דעת קלות, אתה יכול להתחיל להוריד את השימוש בפינוקי מזון.
    ישנן מספר דרכים לעשות זאת, כגון שימוש בתגמולים מהחיים האמתיים במקום פינוקי מזון, מתן דרגות שונות של פינוקים ועוד.
    פינוקים הם כלי אימון רב עוצמה שכדאי שיהיה לך בערכת הכלים שלך, אך ניתן להשתמש בהם לרעה. מזון הוא מניע נהדר עבור הכלבים שלנו, אנחנו רק צריכים לוודא שאנחנו לא משחדים אותם כדי להתנהג בצורה מסוימת ושיש לנו תכנית להפסיק את השימוש בפינוקים בהמשך הדרך.
ליצירת קשר לחצו