האתר חזר לפעילות! ניתן להזמין אונליין עם משלוח עד הבית.

0
x

עגלת קניות

נקה עגלה
סך הכל: 0 * המחיר לא כולל משלוח

בלוגדוג

בית בלוגדוג טיפים להרגלת הכלב לישון במיטה

טיפים להרגלת הכלב לישון במיטה

גם הכלבים שלנו צריכים שינה טובה ונינוחה. בכדי לגרום לכלב לרצות לרבוץ במיטה שלו, נהיה חייבים לגרום למיטה של הכלב להיות נוחה, גדולה ובאזור שקט בבית אך עם תנועה של בני הבית.

ללא שם (600 x 600 px) (2)

אנו נרצה לגרום לכלב לאהוב את המיטה שלו ולהרגיש שזה ה"מקום" שלו.

כיצד נרגיל אותם לישון במיטה שלהם? ראשית, נרצה לגרום לכלב להבין שהמיטה היא משהו חיובי. נחביא לכלב מספר חטיפים מדי יום במיטה שלו. כאשר הכלב יגלה אותם הוא יקשר בצורה חיובית את המיטה למשהו טוב. אם במקרה תפסתם את הכלב יושב במיטה שלו מרצונו, צ'פרו אותו בחטיף ובמילה טובה. כלב ישמח לחזור שוב ושוב על פעולה שמתגמלת אותו.

הקפידו לחזור על סדר הפעולות הללו מספר פעמים ביום ולאט לאט הכלב יתרגל לישון במיטתו. המיטה עבור הכלב לא רק אמורה להיות מקום נוח, רך ומפנק. המיטה אמורה להיות מקום בטוח שהכלב אמור להרגיש שייכות אליו. להצמיד למיטה אוכל ושתייה בהחלט יכול לעזור מאוד ולגרום לכלב לישון במיטה שלו. ניתן גם, כשלב ביניים, למקם את המיטה שלו בחדר שינה שלכם כדי שהכלב יתרגל למיטה שלו לצידכם. כמו כן אם שמים אוכל ומים ליד המיטה הוא מרגיש שזו הטריטוריה שלו.

מומלץ לשים משחקים ליד המיטה כדי שהכלב ישחק בהם, יתעייף וילך לישון במיטה. בנוסף, יכול להיות שהכלב לא מרגיש בטוח באזור בו המיטה ממוקמת ולכן כדאי לנסות להזיז אותה למקום אחר.
אצלנו בדוג פלאנט סטור תוכלו למצוא מבחר מיטות, במגוון גדלים וצבעים. 

מאמרים נוספים

ליצירת קשר לחצו