האתר חזר לפעילות! ניתן להזמין אונליין עם משלוח עד הבית.

0
x

עגלת קניות

נקה עגלה
סך הכל: 0 * המחיר לא כולל משלוח

בלוגדוג

בית בלוגדוג כלב חדש בבית

כלב חדש בבית

אתם רגע מלאמץ כלב חדש הביתה?

לא בטוחים מאיפה להתחיל ומה לארגן?

טוב נשימה עמוקה, אנחנו פה בשביל לסדר לכם את הראש עם כמה שלבים פשוטים שיעזרו לכם להיות הכי הכי מוכנים בעולם לתחילת החיים המשותפים עם החבר הכי טוב החדש שלכם!

ללא שם (600 x 600 px) (64)

שלב ראשון- הכינו את דיירי הבית לאחריות החדשה שלהם!

 

רגע לפני שהכלב מגיע, הושיבו את בני הבית- במיוחד אם מדובר בילדים קטנים. ספרו להם על התוספת החדשה למשפחה ועל האחריות שמגיעה יחד איתה.

החליטו מראש- מי מוציא לטיולים? מי מאכיל? מי אחראי על רישומים ותורים אצל הוטרינר? סדרו סדר יום הכולל טיולים והאכלות וככה נמנעים מהפתעות ומספקים לכלב את השגרה היציבה והבריאה שהוא צריך!

 

שלב שני- שופינג, שופינג, שופינג

 

עוד לפני שאתם אוספים את הכלב דאגו להכין עבורו סביבה נעימה אליה הוא יגיע. אנו ממליצים להתייעץ עם הצוות הנהדר שלנו בחנות ובפנסיון על מנת לספק לכם את רשימת הקניות הראשונית האופטימלית! הדברים החשובים ביותר הם- קערות אוכל, אוכל המותאם לשלב ולסגנון החיים של הכלב (בשביל זה אנחנו כאן), מיטה, גדר אילוף/ כלוב אילוף (אל תדאגו גם בזה אנחנו כאן לעזרתכם) וחטיפים לתחילת העבודה על החינוך הבסיסי.

 

שלב שלישי- וטרינר!

 

הבאתם את הכלב, קודם כל קבעו תור אצל וטרינר לבחירתכם ופתחו תיק לכלב, התייעצו עם הוטרינר לגבי החיסונים המתאימים והטיפולים הנכונים ביחס לשלב ההתפתחותי של הכלב ודאגו לארגן לכם את לוז החיסונים העתידיים כדי ששום דבר לא יתפספס. מומלץ לשאול כבר מההתחלה לגבי עיקור/ סירוס והחשוב ביותר- שבב אלקטרוני ליתר ביטחון J

 

שלב רביעי- הפכו את הבית שלכם לבטוח לכלבלבים

 

אם אימצתם גור קטן או אפילו כלב בוגר, הרבה דברים שנראים לנו מובנים מאליהם הם סכנה עבור הכלב החדש או עבור הציוד היקר שלכם.

ודאו שהנעליים מורמות מהרצפה, שאין כבלי חשמל חשופים שהכלב יכול להטעות עם משחק, שימו לב שתרופות וכימיקלים מסוכנים לא ממוקמים במקום נמוך וודאו שאין ניירת חשובה במקום אליה הכלב יכול להגיע.

 

שלב חמישי- הסתגלות

 

הכלבלב הגיע וההתרגשות רובה, שימו לב לתת לכלב את המרחב האישי שלו יחד עם הליטופים ואהבה. תנו לו לישון, להתאקלם ולרבוץ גם כשאתם ממש רוצים ללכת לנשק ולחבק. המרחב הזה חשוב לתחושת הביטחון והרוגע של הכלב.

 

שלב שישי- השבוע הראשון עם הכלב

 

שימו לב להיות בקשב גבוה על הכלב והדברים איתם הוא מתעסק בסביבות הבית. אם תתקנו התנהגויות בשלב מוקדם הם לא יהפכו לבעיות של ממש בשלב מאוחר יותר. ככה או ככה אנו תמיד ממליצים להתייעץ עם מאלף ולהגיע לפגישה על מנת לחזק את הקשר בינכם לבין הכלבלב שלכם בפיקוח מקצועי ונעים.

 

זהו! שיהיה בהצלחה! אנחנו כאן עבורכם תמיד לכל שאלה או התייעצות!

אוהבים

צוות דוג פלאנט

ליצירת קשר לחצו