האתר חזר לפעילות! ניתן להזמין אונליין עם משלוח עד הבית.

0
x

עגלת קניות

נקה עגלה
סך הכל: 0 * המחיר לא כולל משלוח

בלוגדוג

בית בלוגדוג מעבר חלק בין מזון כלבים ישן לחדש

מעבר חלק בין מזון כלבים ישן לחדש

אולי הווטרינר שלך המליץ על דיאטת מזון מסוימת לכלבך, או אולי פשוט החלטת לנסות מותג חדש. לא משנה מה הסיבה למעבר, שינוי תזונת הכלב שלך מורכב יותר מאשר פשוט לשפוך את המזון החדש לקערה. על מנת להימנע מבעיות עיכול, תצטרך לעבור למזון החדש בדרך הנכונה.

מגוון מזונות לכלבים

החלפת המזון של הכלב שלך בפתאומיות עלולה לגרום להפרעות במערכת העיכול

כדי להמנע מהקאות, שלשולים וירידה בתיאבון, בכל פעם שתחליט לשנות את האוכל של הכלב שלך, עליך לעבור לתזונה החדשה בהדרגה על מנת לתת למערכת של הכלב זמן להסתגל לשינוי. באופן אידיאלי, מעברים אלה צריכים להתרחש במשך 5-7 ימים. במהלך המעבר הזה, תשלבו בהדרגה יותר ויותר מהמזון החדש על ידי ערבובו עם התזונה הנוכחית של הכלב שלכם. עבור רוב הכלבים, מעבר מומלץ לאחר בחירת מזון כלבים חדש ייראה כך:

יום 1-2: 30% אוכל חדש ו-70% אוכל ישן.

יום 3-4: 50% אוכל חדש ו-50% אוכל ישן.

יום 5-6: 70% אוכל חדש ו-30% אוכל ישן.

יום 7 ואילך: 100% אוכל חדש.

המפתח למעבר: ניטור התגובה האישית של הכלב שלך

חלק מהכלבים עם קיבה רגישה, אלרגיות למזון או מחלות אחרות במערכת העיכול עשויים להזדקק לתקופת מעבר ארוכה עוד יותר. המפתח למעבר דיאטה טוב הוא ניטור התגובה האישית של הכלב שלך. אם, בשלב כלשהו במהלך המעבר לתזונה, הכלב שלך מציג סימנים כמו שינויים בתיאבון, הקאות או שלשולים, עליך להמשיך לאט יותר. ואם עברתם מעבר בהדרגה והכלב שלכם עדיין חווה קלקול קיבה, עדיף להתייעץ עם הווטרינר שלכם. במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה צורך לבחור בתזונה אחרת.

מה עושים במצב שישנן תגובות שליליות להחלפת המזון?

הבעיות הנפוצות ביותר הקשורות בהחלפת המזון של חיית המחמד שלך הן במערכת העיכול. אם בזמן כלשהו במהלך המעבר למזון חיית המחמד שלך מפתחת צואה רכה, מקיאה או מסרבת לאכול, חזור יום אחד אחורה בלוח הזמנים של המעבר שלך ונסה שוב. אם הבעיות נמשכות, חזור למזון הישן למשך שבוע. (זכור שסבלנות היא המפתח!)

אם חיית המחמד שלך אוכלת את המזון הישן במשך שבוע אחד ללא בעיות, אתה יכול להתחיל שוב לעבור לפורמולה החדשה - אבל ללכת לאט יותר: התחל עם 1/8 כוס מהמזון החדש ו-7/8 כוס מהמזון הישן, וכן הלאה.
החלפת מזון לחתולים, יכולה להיות בעייתית יותר, כיוון שחתולים הרבה יותר בררניים.

אם אתה ממשיך להיתקל בבעיות בהחלפת הכלב או החתול שלך למזון החדש, יכול להיות שחיית המחמד שלך רגישה למשהו בפורמולה ועליך להתייעץ עם הוטרינר כדי לראות כיצד עליך להמשיך.

שים לב שחיית המחמד שלך אוכלת לאורך כל המעבר. לא תרצה לראות את הכלב שלך מורעב.

אצל חתולים, זה חשוב עד מאוד! חתולים יכולים לפתח נזק לכבד אם הם אינם אוכלים יותר מיומיים, עוד על מזונות לחתולים במאמרים הבאים בבלוג.

בכל שאלה בנושא מזונות מומלצים לכלבים, אופן האכלה והמלצות לרכישה צרו עמנו קשר.

ליצירת קשר לחצו