האתר חזר לפעילות! ניתן להזמין אונליין עם משלוח עד הבית.

0
x

עגלת קניות

נקה עגלה
סך הכל: 0 * המחיר לא כולל משלוח

בלוגדוג

בית בלוגדוג מקלחת לכלב - איך עושים את זה נכון?

מקלחת לכלב - איך עושים את זה נכון?

אם נוכחותו של כלבכם מורגשת גם ללא נביחה או אפילו כניסה לחדר, כנראה שהגיע הזמן למקלחת. על מנת להפוך את חווית המקלחת לנעימה או לפחות נסבלת לבעל החיים ולבעלים ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים למקלחת בריאה מוצלחת וכיפית.

מקלחת לכלב

קודם כל ולפני הכל, כל כמה זמן כדאי לנו לרחוץ את בעל החיים?
שאלה זו חוזרת על עצמה רבות בקרב בעלי כלבים וחתולים וההמלצה הרווחת היא בתדירות של בין 4-6 שבועות אצל רוב הכלבים. יש כלבים פעילים יותר עם פרווה סבוכה יותר שיצטרכו מקלחות לעיתים קרובות יותר וגם כאלו שמבלים את רוב זמנם בבית ויצטרכו מקלחת לעיתים רחוקות יותר. אצל חתולים המצב קצת שונה מאחר ולחתול יש יכולת לדאוג להיגיינה שלו בצורה עצמאית לעומת כלב. כך או כך חשוב להימנע מרחיצה יום יומית ולשמור על איזון. רחצת יתר תפגע בשכבת ההגנה על עורו של בעל החיים ובמקרים חמורים עלולה להביא למצב של קשקשת, דלקות עור וגירודים. 

בעת הרחצה חשוב להקפיד על שימוש בשמפו המיועד לבעלי חיים (כלבים או חתולים) וזאת מאחר ורמת החומציות בשמפו שלנו גבוה יותר מבשמפו המיועד לבעלי חיים ועלול לפגוע בשכבת ההגנה של העור ולהשאיר את עור בעל החיים חשוף יותר לדלקות חיידקים ווירוסים.

אחרי שהחלטנו מתי ועם מה לקלח את בעל החיים, בואו נדבר קצת על איך להפוך את המקלחת לחוויה נעימה יותר עבור כל הצדדים.

לפני שנתחיל נדאג לחמם את המים לטמפרטורה של 35-40 מעלות, נכניס את הכלב למים בהדרגה ונחזק אותו עם חטיפים ומילים חמות בזמן שאנחנו מעלים בהדרגה את זרם המים מהרגליים לאזור הגב והבטן.  אם בעל החיים מראה סימנים של לחץ ניתן לסגור את המים להמשיך לחזק ולפנק בחטיפים ולהמשיך בעדינות. חשוב לשטוף את השמפו ביסודיות ולא להשאיר שאריות על פרוות בעל החיים. שאריות כאלו עלולות לגרום לקשרים ויובש בעור. בסיום המקלחת להבריש ולתת לכלב להתייבש עצמאית אם מזג האויר מאפשר זאת. אם לא אפשר להשתמש במייבש שיער ולווסת את החום על מנת להימנע מכוויות.

מוצרים מגניבים שיכולים לעזור הם משטחי ליקוק שהכלב יכול להתעסק בהם בזמן המקלחת!

טיפ לסיום- הריח בלתי נסבל גם אחרי המקלחת? כדאי לשקול להחליף אוכל ולהשתמש בבשמים המיועדים לכלבים וחתולים ועשויים מחומרים טבעיים 😊

 

 

ליצירת קשר לחצו