האתר חזר לפעילות! ניתן להזמין אונליין עם משלוח עד הבית.

0
x

עגלת קניות

נקה עגלה
סך הכל: 0 * המחיר לא כולל משלוח

בלוגדוג

בית בלוגדוג פינוקים וחטיפים לכלב - איך בוחרים?

פינוקים וחטיפים לכלב - איך בוחרים?

כל בעל כלב מכיר את הרעיון של מתן פינוקים. היכנסו לכל חנות חיות ותמצאו שפע של אפשרויות פינוק שונות עבור בן הלוויה הפרוותי שלכם. הפינוקים יכולים להוות דרך מצוינת ככלי אימון ומחזק התנהגות טובה וגם כדרך נחמדה וטעימה לפנק את החבר הכי טוב שלנו.

פינוקים וחטיפים לכלב

הדבר הכי חשוב שיש לשים לב אליו הוא כמה פינוקים אתה נותן לכלב שלך ואיזה סוג פינוק אתה נותן לו. בדיוק כמו כלבים, פינוקים מגיעים במגוון צורות, גדלים וסגנונות. הפינוקים שאתם נותנים לכלב שלכם צריכים להתאים להם ולהעדפותיו. כמו שבני אדם מעדיפים מזונות שונים זה מזה, כך גם כלבים. אז גלה מהן ההעדפות של הכלב שלך, החל מה הוא אוהב ועד מה באמת גורם לזנבו לכשכש. בנוסף, חטיפים לכלב לא צריכים להוות יותר מ-10% מהתזונה של הכלב שלך ויש להתאים את מנות הארוחה הרגילות שלו בהתאם. זכרו, חטיף אינו תחליף מזון לכלב.

מה חשוב לדעת?

  • ודא שבבחירת פינוק עבור הגור שלך אתה קורא את התוויות ויודע ממה להיזהר וממה להימנע.
  • חפשו רשימת מרכיבים קצרה, כמה שיותר קצרה יותר טוב.
  • מומלץ שמרכיבי מזון מלאים איכותיים יהיו רשומים ראשונים, מה שאומר שהוא המרכיב העיקרי.
  • כמה שיותר מרכיבים וחומרים משמרים טבעיים.

סוגי פינוקים לכלבים

  • פינוקים פריכים
    כולל ביסקוויטים, עוגיות, מקלות וכו'. פינוקים אלה יכולים להגיע במגוון רחב של טעמים, צורות וגדלים, ובאופן כללי, יש להם תכולת לחות נמוכה יותר בין 10-12%.2,4 לעתים קרובות הם דורשים קצת יותר זמן עבור הכלב לצרוך וקשה יותר לשבור אותם בקלות לחתיכות קטנות יותר עבור פרס מהיר.
  • פינוקים רכים ולעיסים
    מגיעים גם במגוון רחב והם מצוינים לאילוף כלבים. אלה הם בעלי תכולת לחות גבוהה יותר, עד 25%, העוזרים לשמור על הפינוקים רכים ולעיסים. המרקם הרך שלהם, מקל עליהם לשבור אותם לחתיכות זעירות בגודל ביס, מה שרצוי כאשר מתן תגמולים תכופים לאילוף. הם נוטים להיות "מסריחים" יותר, אך הם טעימים יותר ונחשקים יותר.
    פינוקים מיובשים או מיובשים בהקפאה- הפינוקים האלה הם לרוב מאוד נחשקים ומעוררי תיאבון לכלבים, ולכן הם יכולים גם להוות פינוקי אילוף נהדרים. אחד היתרונות בפינוקים כאלה הוא שבניגוד לפינוקים רכים ולעיסים המכילים תוספים רבים, פינוקים מיובשים הם בדרך כלל 100% חלבון. ישנם פינוקים מבשר מיובש, שמכינים במייבש מזון או אפילו בתנור ביתי. פינוקים אלה הם מעדן בשביל הכלב שלכם. פירות וירקות כמו בטטה, תפוחים ודלעת יכולים להיות גם פינוקים מיובשים טובים וטעימים.
  • פינוקים לעיסים ארוכי טווח
    במקום עצם ממשית, שקול לתת לכלב שלך פינוק לעיס דמוי עצם, כמו "בולי סטיק". מקלות אלה ידועים בעיכול הגבוה שלהם, הם פינוק טעים בעל מרכיב אחד! בולי סטיק עשויים רק משריר בקר עתיר חלבון, הם אידיאליים עבור הכלב שלך. בשר בקר הוא מקור מלא של חומצות אמינו, התומך בשרירים, במוח, בעור ובפרווה של הכלב שלך.
  • פינוקי מזון אנושי
    חטיפים אנושיים רבים כגון גזר, תפוחים, בשר רזה לא מתובל ועוד כמה ירקות עשויים להיות חטיף טעים לחלוק, אך רבים מכילים מספר גבוה של קלוריות. תפוחים הם נהדרים כי הם מספקים לכלב שלך הרבה חומרים מזינים נהדרים כמו סידן וזרחן, הם דלים בקלוריות, ויכולים גם לעזור לנקות את השיניים של הכלב שלך. חמאת בוטנים טבעית היא פינוק מועדף נוסף לכלבים. הוא עשיר בשומנים בריאים, חלבון ומספר ויטמינים ומינרלים. גבינה יכולה להיות טעימה לגור שלך, אבל היא גם עשירה מאוד בקלוריות ועל כן אינה מומלצת. פירות וירקות, באופן כללי, נוטים להיות אפשרות בריאה יותר, בעלי קלוריות בכמות נמוכה יותר, שעדיין יכולה להיות פינוק נהדר עבור הכלב שלך.
    כמה דוגמאות לירקות ופירות שיכולים להוות פינוקים אנושיים טעימים עבור הכלב שלך
    תפוח, מלא בחומרים מזינים וסיבים, אלה חטיפים נהדרים. רק הקפד לא לתת לגור שלך לקבל את הזרעים או הליבה.
    גזר, עמוס בבטא קרוטן וויטמינים אחרים.
    שעועית ירוקה, היא מקור נהדר לירוקים וסיבים.
    אבטיח, מעניק לחות ומקור נוזלים
    ברוקולי, ירק ממשפחת המצליבים, יש יתרונות בריאותיים ידועים, וברוקולי הוא בחירה טובה לגורים. עוזר לעיכול.
    תות, מכיל ויטמין סי ולכן בריא מאוד. אך עתיר בסוער, אז לשים לב.

שימושים בפינוקי כלבים

בעל חיית מחמד עשוי לתת לכלבים שלו פינוק ממגוון רחב של סיבות. לא משנה מה המניע, רק זכרו להיות מודעים לקלוריות ולכמות, כדי לעזור לכלבכם לשמור על משקל תקין.

  1. חיבור
    אחת הסיבות העיקריות שאנו נותנים לכלבים שלנו פינוקים היא לתת להם לדעת שאנחנו אוהבים אותם ולהתחבר אליהם. לפעמים זה נחמד לתת לכלב שלך משהו שאתה יודע שהוא ייהנה רק בגלל שהוא נהדר. הם יעריכו את המחווה וסביר להניח שיפגינו את חיבתם אליך. כלב שמח הוא חלק מהיותו כלב בריא.
  2. הדרכה ואילוף
    בדרך כלל משתמשים בפינוקים במהלך האימון וכדי לחזק התנהגות טובה. אימון מבוסס תגמול הוא דרך מצוינת ליידע את הכלב שלך שהוא מבצע את ההתנהגות הנכונה ומצליח. חשוב לזהות מה הכלב שלכם מחשיב כפינוק בעל ערך נמוך, בינוני וגבוה, כך שניתן יהיה לתגמל אותו כראוי.
  3. ניקוי שיניים
    חטיפים מסוימים ולעיסים יכולים לתפקד כדי לעזור לנקות את השיניים של הכלב שלך. ידוע כי לכלבים עם שיניים לא מתוחזקות יש ריח רע מהפה ובעיות שיניים. אמנם אין תחליף לצחצוח קבוע של שיניים של הכלבים שלנו, אבל זה יכול להיות שגרה שקשה לקיים. מזונות גדולים יותר ולעיסות מיוחדות המגדילות את זמן הלעיסה ומגע השיניים, יכולים לעזור לנקות שיניים באמצעות פעולה מכנית שוחקת, ולבדר את הכלב שלך בו זמנית!
  4. משלים בריאות
    לפעמים, השימוש בפינוקים נועד לבריאות הכלב שלך. אולי יש לך אכלן בררן, ופינוקים יכולים להציע להם מגוון ולשמש כמזון פונקציונלי, ולוודא שהם אוכלים ועומדים בדרישות התזונתיות שלהם. כמו כן, פינוקים עשויים להיות הדרך הטובה ביותר לספק לכלב שלך תוסף תזונה כדי לעזור לשמור על בריאותו או לטפל במצב. מלעיסות מרגיעות ועד פינוקים למפרקים ולעור בריאים. פינוקים יכולים אפילו לעזור להסוות תרופות לא טעימות.

אז הבנו שחטיפי כלבים הם פינוק שכל כלב שמח לקבל. הפינוקים הללו יכולים לשמש כצ'ופר על התנהגות טובה של הכלב, חיזוק חיובי בתהליך אילוף, או סתם כפינוק עבור ההולך על 4 החביב עליכם. החטיפים הם דרך מצוינת לחיזוק הקשר עם בעל החיים שלכם.

חשוב להתאים את החטיפים לכלבים, לגודלם ולסוגם. לכלב גדול תוכלו לקנות חטיפים גדולים שיוכלו להעסיק אותו למשך שעות ולכלב קטן חטיפים קטנים יותר על מנת למנוע חנק. כמו כן, לגורים קטנים שעוד אין להם שיניים רצוי לא לתת חטיפים רק לאחר שצמחו להם שיניים וגם חטיפים רכים שיוכלו לאכול בקלות.

כדאי תמיד להתייעץ עם הווטרינר שלכם או עם יועצי התזונה שלנו לגבי מתן חטיפים ומזון בכלל!

ליצירת קשר לחצו