האתר חזר לפעילות! ניתן להזמין אונליין עם משלוח עד הבית.

0
x

עגלת קניות

נקה עגלה
סך הכל: 0 * המחיר לא כולל משלוח

בלוגדוג

בית בלוגדוג תזונה מומלצת לכלבים בחורף - כמה ואיזה?

תזונה מומלצת לכלבים בחורף - כמה ואיזה?

בימי החורף הקרירים, יש להתאים לחיות הבית שלנו את התזונה המתאימה והאופטימלית ביותר עבורם. תזונה שתעזור להם לשמור על חום גופם ולהתחמם. ככל שהטמפרטורות יורדות, חלקנו - כולל חברינו הכלבים - נרתעים יותר ויותר לעזוב את החמימות הנוחה של ביתנו כדי לצאת לטיולים או לבקר בפארק הכלבים. מכיוון שפחות פעילות גופנית פירושה שריפת פחות קלוריות, ייתכן שתצטרך להאכיל פחות כדי לעזור לבן לוויה הכלב שלך לשמור על משקל תקין. מזג האוויר משפיע על הכלבים בדיוק כפי שהוא משפיע עלינו ועל השגרה שלנו. כלבים עשויים לשנות הרגלי פעילות גופנית ואכילה בגלל מזג האוויר הקר.

ללא שם (600 x 600 px) (11)

כמה עצות שיסייעו לכם לשמור על בריאות הכלב שלכם בחודשי החורף

  • נהל את צריכת הקלוריות שלו: כמות הקלוריות שהכלב שלך צורך במהלך החורף תלויה לחלוטין בכלב שלך. יש כלבים שיזדקקו לקלוריות נוספות בחורף כדי שיוכלו לתמוך באנרגיה הנוספת שהם צריכים כדי להילחם בקור, בעוד שכלבים אחרים הופכים פחות פעילים ולכן הם צריכים פחות קלוריות או שהם עלולים לעלות במשקל. בכל מקרה, האכילו את הכלב שלכם בכמות הרגילה שלו והקפידו לשמור על משקלו. אם הם מתחילים לרדת במשקל, ייתכן שתצטרך להגדיל את הקלוריות. אם הם מתחילים לעלות במשקל, ייתכן שתצטרך להפחית את הקלוריות עד שמזג האוויר יתחמם שוב.
  • מצא דרכים יצירתיות לפעילות גופנית: במקום לקצץ בקלוריות של הכלב שלך, אולי תרצה לבדוק דרכים טובות יותר עבורו להתאמן במהלך החורף אם הם נוטים לעלות במשקל. אולי תשחק כמה משחקים בתוך הבית או תיקח אותו לבית של חברים עם כלבים כמה פעמים בשבוע כדי שהם יוכלו להתרוצץ עם כלבים אחרים בפנים. פעילות גופנית הולכת יד ביד עם תזונה, אז אל תשכחו את ההיבט החשוב הזה של טיפול בכלבלבים.
  • תמכו במפרקים שלהם: במהלך החורף מזג האוויר הקר והיבש יכול לעשות מספר על המפרקים של הכלב שלכם. אם הכלב שלך מבוגר או נוטה לדלקת פרקים או דיספלזיה של מפרק הירך, תרצה להוסיף כמה תוספי מזון לבריאות המפרקים. גלוקוזאמין וכונדרואיטין מצוינים לתמיכה במפרקים וכך גם חומצות שומן אומגה. אתה יכול לחפש מזונות המכילים כמויות גבוהות של מרכיבים אלה או לקבל תוסף תזונה כדי להוסיף לארוחות הרגילות שלו.
  • שימו לב לבריאות הפרווה: במהלך החורף, הדבר היחיד שמגן על הכלב שלכם מהקור הוא הפרווה שלו. הפרווה של הכלב יכולה להיות מושפעת לרעה מהמזון שלו. אם יש להם אלרגיות או אי סבילות למזון, הפרווה שלהם יכולה להיות דקה ויבשה. אם הפרווה של הכלב שלך אינה בריאה ובוהקת, מומלץ לקחת אותו לוטרינר לבדיקת אלרגיה.
  • שימו לב לבריאות העור: בריאות העור חיונית במהלך החורף, מכיוון שעור יבש סדוק עלול להחמיר במזג האוויר החורפי הקר. נרצה לשמור גם על בריאות כפות הרגליים שלהם בחורף. בגלל שהם הולכים על מדרכות רטובות, הם זקוקים להגנה נוספת על מנת שלא יקפאו. אם העור הופך סדוק, תצטרך לראות וטרינר כדי לאבחן את הסיבה ולמצוא טיפול טוב. ניתן גם לשמור על בריאות העור של הכלב שלך עם מזון המכיל הרבה חומצות שומן אומגה.
  • שמור על לחות הכלב שלך: החורף בדרך כלל יבש מאוד, כך שהכלב שלך נמצא בסיכון גבוה יותר להתייבשות. ודא שאתה תמיד משאיר קערת מים במהלך החורף, באיזור בו יש מזגן או תנור חימום וזאת על מנת שתיווצר לחות באוויר. כדי שיוכלו להישאר לחות.
  • שימו לב לדיכאון: כלבים יכולים להיות מושפעים מדיכאון עונתי בדיוק כמו בני אדם. הם בדרך כלל מתעמלים פחות ורואים פחות שמש במהלך החורף, כך שהם עלולים בסופו של דבר להרגיש מדוכאים. אם לכלב שלך יש פתאום אנרגיה נמוכה, הוא רדום או מגלה חוסר עניין במשחקים רגילים, עליך לדבר עם הווטרינר שלך. אתה גם רוצה לוודא שלמזון הכלבים שלך יש מגוון טוב של ויטמיני B כדי לעזור לשמור על מצב רוחם.
  • תמכו במערכת החיסון שלהם: כלבים, כמו בני אדם, רגישים יותר להתקררות במהלך החורף. אז וודאו שאתם גם מחזקים את המערכת החיסונית שלהם עם נוגדי חמצון. מזון איכותי לכלבים בדרך כלל יכיל פרופיל תזונתי טוב, המכיל נוגדי חמצון אלה. במידה ולא, כדאי לחשוב על החלפת האוכל.
    הצרכים התזונתיים של הכלב שלך משתנים במהלך החורף. את כל הטיפים האלה כדאי לקחת בחשבון כל השנה, ולשים לב אליהם יותר במהלך החורף. האוויר הקר והיבש, חוסר הפעילות הגופנית ואור השמש המופחת עלולים לגרום לכמה בעיות בריאותיות מאוד ספציפיות.

זכרו - אתם האחראים לדאוג לבריאותם ולתזונה של כלבכם. דאגו להם כאילו היו ילדכם. אנחנו בדוג פלאנט, חנות חיות, אילוף כלבים, פנסיון לכלבים זמינים עבורכם בכל שאלה או בקשה.

ליצירת קשר לחצו