האתר חזר לפעילות! ניתן להזמין אונליין עם משלוח עד הבית.

0
x

עגלת קניות

נקה עגלה
סך הכל: 0 * המחיר לא כולל משלוח

בלוגדוג

בית בלוגדוג מה השלב הנכון ביותר להתחיל את תהליך האילוף ולעבוד על המשמעת כשמאמצים כלב חדש?

מה השלב הנכון ביותר להתחיל את תהליך האילוף ולעבוד על המשמעת כשמאמצים כלב חדש?

מדובר באחת השאלות הנשאלות ביותר! מה השלב הנכון ביותר להתחיל את תהליך האילוף ולעבוד על המשמעת כשמאמצים כלב חדש? נתחיל מהחדשות הטובות - לשמחתכם תגלו שאין תשובה חד משמעית ושאילוף בכל שלב חיים יכול להיות אפקטיבי ולהפיק תוצאות חיוביות אצל כלבכם.

אילוף גורים

במידה ואימצתם את כלבכם כגור -

מומלץ להתחיל את תהליך האילוף כשמסיימים את סדרת החיסונים השלישית. בדרך כלל מדובר בגיל 3-4 חודשים. בהקשר של חינוך צרכים חשוב לזכור! היכולת להתאפק מתפתחת רק בגיל 3 חודשים ומעלה. עד אז, חשוב לחזק בצורה חיובית כשהכלב עושה את הצרכים על פד האילוף ולתחום אותו כשהוא ללא השגחה באמצעות גדר אילוף כדי למזער התנהגויות לא רצויות שלא נוכל לתקן ללא פיקוח, טיפ זה נכון גם לכל שאר שלבי החיים כשאנו עוברים תהליך אילוף עם הגור. התחלה מוקדמת של עבודה על משמעת יכולה לקצר משמעותית את התהליך ולהנחיל אצל כלבכם התנהגויות רצויות כבר מההתחלה.


גם אם לא אמצתם את כלבכם בשלבי חייו המוקדמים, אל דאגה!

עבודה נכונה על משמעת ותקשורת בהחלט תוכל לעצב את התנהגותו בצורה הרצויה. הכל עניין של קשב, תקשורת וחיזוקים נכונים. אף כלב לא מבוגר מידי לעבור תהליך. תנו להם קרדיט! הם חיות חכמות, שמבוססות על תקשורת ויחסי גומלין. באמצעות אלו נוכל לכוון את ההתנהגות ולהנות מחיים משותפים כיפיים ורגועים.


חשוב לזכור!

בלי קשר לגיל הכלב תהליך האילוף ארוך ודורש סבלנות והתמדה על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבורכם ועבור כלבכם. ללא סבלנות והתמדה מצדכם כלבכם לא יוכל להגיע לתוצאות מה שיגרור תסכול מצדכם ויוכל להשפיע רבות על התהליך ולגרום לו להיות נעים פחות ואפקטיבי פחות.


עוד נקודה שנרצה לציין

בבואכם לאמץ כלב חדש חשוב להתעניין ביכולות ההתנהגותיות שלו, האופן בו הוא מסתדר עם אנשים, ילדים, כלבים אחרים, חתולים, רעשים ומקומות שונים. במידה וישנן בעיות התנהגותיות קיימות וודאו כי יש לכם היכולת, הסבלנות והמשאבים להתמודד ולתקן את אלו, כך תוכלו למנוע תסכול ממכם ומכלבכם ובנוסף להימנע ממצבעים בהם הכלב עובר בתים שונים מה שיחמיר את הבעיות ההתנהגותיות הקיימות.

אנחנו כאן בשבילכם לכל שאלה או התייעצות ונשמח לפגוש אתכם ואת כלבכם לשיחת ייעוץ בה נתאים לו את התהליך הנכון ביותר עבורו ועבורכם.


אוהבים ומחכים לראותכם, 

צוות דוג פלאנט והמאלפים - קובי ואלחי.

ליצירת קשר לחצו