האתר חזר לפעילות! ניתן להזמין אונליין עם משלוח עד הבית.

0
x

עגלת קניות

נקה עגלה
סך הכל: 0 * המחיר לא כולל משלוח

בלוגדוג

בית בלוגדוג טיפים לטיפוח פרוות הכלב/חתול

טיפים לטיפוח פרוות הכלב/חתול

טיפוח הכלב וחתול הוא לא רק דאגה לאסתטיקה. פרווה לא מסורקת ומטופלת עלולה להפוך למצבור של קשרים שיאספו איתם טפילים, אבק וכל דבר אחר שנקרה בדרכם. פרוותם היא גם מקור ההגנה שלהם ולכן מאוד חשוב לשמור עליה ועל בריאותה.

WhatsApp Image 2021-10-27 at 11.32.29

• סירוק מהימים הראשונים בבית- על מנת שהכלב או החתול שלכם יראה מטופח ובריא לכל אורך שנותיו עליכם לדאוג לטפח אותו כבר מהרגע הראשון. יש להשתמש במסרק המתאים לסוג הפרווה שלהם. כמו כן, יש להקפיד לסרק את הפרווה עם כיוון צמיחתה.

• רחצה ושימוש בשמפו מתאים- על העור של הכלבים והחתולים מצויה שכבת שומן שתפקידה להגן מפני חיידקים וזיהומים. רחצה תכופה תסיר את שכבת השומן הטבעית. ניתן לרחוץ במספרת חיות, או בעצמכם בבית. הקפידו להשתמש בשמפו מתאים לכלבים או חתולים, כיוון שהוא מאזן את העור לפי רמת החומציות שלהם, השונה מזו של בני אדם. לאחר הרחצה לייבש לחלוטין את הכלב או החתול.

טיפול בטפילים- פרעושים וקרציות שמטיילים על הכלב או החתול עשויים לגרום לפצעים על העור, יצירת קשקשים ולגירוי העלול להוביל לנשירת שיער או התקרחות. יש להקפיד על טיפול בתדירות קבועה.

• תוספים ותזונה- כל שאיכות המזון גבוהה יותר, כך גם בריאותה של הפרווה. תזונה עשירה בחומצה לינאולית – חומצת שומן חיונית, וויטמינים ומינרליים תוסיף לבריאותה של הפרווה.

• תספורת בעונה- ההחלטה האם לספר את הכלב או החתול תלויה בגזע, שכן ישנם גזעים שאסור לספר, אורך הפרווה ומידת הסבל של הכלב מהתנאים האקלימיים. חשוב להקפיד לספר את הכלב רק אצל בעל מקצוע ולא באופן עצמאי בבית.

ליצירת קשר לחצו