האתר חזר לפעילות! ניתן להזמין אונליין עם משלוח עד הבית.

0
x

עגלת קניות

נקה עגלה
סך הכל: 0 * המחיר לא כולל משלוח

בלוגדוג

בית בלוגדוג כך נראה יום בחיי פנסיון כלבים

כך נראה יום בחיי פנסיון כלבים

זה ברור מאליו, כשאתם מביאים את כלבכם לפנסיון, אתם מפקידים בידינו את החבר הטוב ביותר שלכם וסומכים עלינו שנדאג לשחק איתו, לשמור על בריאותו ולטפל בו במידת הצורך.

אך בפועל אנו לא רק דואגים לכלב ומטפלים בו, למעשה בפנסיון הכלבים עושים הרבה יותר מזה. אז אם תהיתם לעצמכם - "מה בדיוק הכלבלב שלנו עושה בכל רגע נתון?", אל דאגה, אנו כאן בשביל לספר לכם כדי שתוכלו ליהנות מהחופשה שלכם לגמרי עם אפס דאגות!

dog-1861839_1920

שלב ראשוני -

כניסת הכלב לפנסיון

הגעתם אלינו, חתמתם על הסכם הפנסיון והגשתם לנו את כל האישורים. הגיע הרגע לומר שלום יפה, לתת חיבוק גדול ולהיפרד. מיד לאחר הפרידה, אנו מוציאים את הכלב לגינה בכדי שיכיר את האזור בו הולך לשהות לימים הקרובים, ומלבד זאת, דואגים לכך שיפרוק אנרגיה טרם כניסתו לתא.


מבחינת סדר היום בפנסיון -

סדר 
 היום בפנסיון לכלבים
הכלבים מקבלים 3 שעות פריקת אנרגיה בבוקר ו3 שעות נוספות בערב. בזמן זה הם שוהים בחצרות החופש שלנו, רצים, משחקים ונהנים יחד. בזמן פריקת האנרגיה אנו תמיד נמצאים בסביבה, מפקחים ודואגים שכל הכלבים נהנים מהזמן בצורה בטוחה. כל כלב בפנסיון הכלבים נמצא בחצר יחד עם כלבים שמותאמים לו ולגודלו.


בין לבין, בשעות הצהריים -

הכלבים בשעת מנוחה
בשעות אלו, בד"כ מזג האוויר החם ביותר. הכלבים נמצאים בהפסקה יזומה. בזמן ההפסקה כל כלב שוהה בתא הנקי והמרווח שלו. אנו דואגים לניקיון התאים תמיד על מנת שהכלב יוכל להנות מסביבה נוחה ונקיה. התא מותאם לכל ימות השנה, קיץ או חורף. קערת המים של הכלב בתוך התאים מוחלפת מספר פעמים ביום על מנת שלחבר הכי טוב שלכם יהיו את המים הנקיים והטריים ביותר. המנוחה בתאים חשובה ומאפשרת צבירת אנרגיה ליציאה הבאה לגינות החופש.


שעות האוכל -

זמן אוכל לכלבים
הכלבים אוכלים מזון איכותי לכלבים פעילים מכיוון שהם מוצאים אנרגיה רבה וזקוקים לה חזרה כדי לשמור על סדר היום הפעיל. במידה והכלב אוכל מזון רפואי או שהוא בעל רגישות מסוימת למזון בבקשה ציינו זאת בשיחת הטלפון. הכלבים אוכלים פעמיים ביום, 50 דקות לאחר פריקת האנרגיה על מנת לשמור על בריאותם.

אתם כמובן מוזמנים לבקר אותנו, להתרשם, לצפות בכלבלבים נהנים מהזמן שלהם בפנסיון ולקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבור הכלב שלכם!

ליצירת קשר לחצו