האתר חזר לפעילות! ניתן להזמין אונליין עם משלוח עד הבית.

0
x

עגלת קניות

נקה עגלה
סך הכל: 0 * המחיר לא כולל משלוח

בלוגדוג

בית בלוגדוג כל מה שצריך לדעת על אילוף בתנאי פנסיון

כל מה שצריך לדעת על אילוף בתנאי פנסיון

כולנו אוהבים את החברים הפרוותיים שלנו ללא תנאי. אמנם, קצת קשה לחבב אותם כשהם לא מאומנים להימנע מהתנהגויות הרסניות כלפי הבית וכלפי המוניטין שלכם בגינת הכלבים.

אף פעם לא מאוחר מידי לעבוד על הקשר עם כלבך ולחזק את המשמעת, עם זאת מדובר בתהליך שיש לבצע בצורה הנכונה תוך יעוץ עם הגורמים הנכונים על מנת שתוכלו להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

איך אתם שואלים? בואו נעשה לכם קצת סדר. וגם, למה כדאי לעבור את התהליך המיוחד הזה אתנו?

אילוף פנסיון

מתי להתחיל בתהליך האילוף?

הקשר מתחיל להיבנות ממש מרגע הפגישה בין הגור לבעלים, מפגש שמתרחש בדרך כלל בגיל 6-7 שבועות.  בשלבים הראשונים חשוב להרגיל את הגור למגע וחשיפה למצבים, אנשים ובעלי חיים נוספים שחיים בבית.

גורים מסתגלים באופן טבעי לכל אלו והחשיפה הזו יוצרת בסיס מוצלח לגידול כלב רגוע ונוח. על חשיפה לכלבים נוספים בסביבה מבוקרת נמליץ רק לאחר החיסון השני על מנת לשמור על בריאותו של הגור, מרגע קבלת החיסון השלישי נוכל להוציא את הכלב לטיולים בפארק ולחשוף אותו למצבים וכלבים נוספים.

תקופה זו מספקת הזדמנויות לאינספור היכרויות ומפגשים חדשים שיספקו לכלב זיכרונות חיוביים ויבנו אצלו תפיסה חיובית ביחס לגירויים חדשים. ניתן להבנות תחושה חיובית אצל הגור במפגשים ומצבים חדשים על ידי שימוש בחטיפי אילוף, ליטופים ומילות עידוד. חשוב להתחיל את תהליך החינוך והמשמעת בשלב מוקדם כדי שנוכל למנוע בעיות לפני שהן צצות ולקבל את הכלים להתמודד איתן כשהן מופיעות.

גורים נוטים להיות להוטים, חקרנים וחסרי עכבות בתקופה זו, חשוב להגן על הגור שלנו, להדריך אותו ולתעל את ההתלהבות הזאת למקומות נכונים בעזרת ייעוץ מקצועי , שיחת הייעוץ- חינם!

ואילוף מקצועי בתנאי פנסיון?

את תהליך האילוף המקצועי ניתן להתחיל בין החודש הרביעי לחמישי בחייו של הכלב. כדאי להתחיל לעבוד בבית על פעולות בסיסיות כמו- שב, ארצה ואליי, בנוסף כדאי לחזק התנהגויות רצויות ולזכור, בתהליך החינוך  נדרשות חזרה, זמן והתמדה על מנת שהגור יגיב בצורה המצופה ממנו במגוון מצבים. התהליך עלול להיות קשה ולעיתים מתסכל וחשוב לגלות המון סבלנות ולהגיע לאינטראקציה עם הכלב מצוידים בגישה חיובית.

אמנם, רובנו חווינו רגעים בהם על אף העבודה המתמשכת, כשאנחנו זקוקים לזה יותר מתמיד, הכלב לא באמת מקשיב.  

אילוף מקצועי ואמין יביא את הכלב להיות קשוב לפקודות גם תחת מצבים שונים.

שיחת ייעוץ עם קובי המאלף שלנו תתרום בבניית התכנית האופטימלית עבורכם ועבור הכלב שלכם.  

האפשרות המומלצת ביותר על ידינו היא אילוף בתנאי פנסיון. בתהליך כזה הכלב לומד לחיות בתוך להקה, להבנות קשרים חיוביים עם כלבים אחרים, להכיר בהיררכיה, להתמודד עם מצבים שונים ולהיות קשוב גם כשהסביבה מלאה הסחות וגירויים. מעבר להקניית משמעת הכלב ייהנה מפריקת אנרגיה בחצרות, זמני משחק חופשי עם הכלבים האחרים ואימונים יומיים המועברים על ידי קובי ואלחי המאלפים המעולים שלנו.

רגע לפני שחוזרים הביתה

 שיתוף הפעולה שלכם הוא החלק החשוב ביותר כדי שנוכל לחתום את התהליך באופן מוצלח. על מנת לשמר את התוצאות תתבצע הדרכה בה תוכלו ללמוד כיצד לשמר את התוצאות ומה הדרך הנכונה ביותר חזק את הקשר עם החבר הכי טוב שלכם בתנאים החדשים.

אנחנו אתכם! וחשוב לנו שיהיו לכם הכלים המתאימים להתמודד עם הכלב במגוון מצבים. גם אם תזדקקו להדרכות נוספות וחיזוקים, נשמח להיות פה בשבילכם תמיד. בית זה בית.

אז למה דווקא אצלנו?

אצלנו בדוג פלאנט תחושת הביתיות והמשפחתיות נמצאות במקום הראשון! מההתחלה, אתם והכלב שלכם נכנסים למשפחה.

אלחי וקובי צוות המאלפים שלנו הם בעלי ניסיון של 20 שנה בתחום ואת האילופים וההדרכות הם עושים באהבה ובמקצועיות. הנסיון המגוון והידע המקצועי הנרחב שרכשו לאורך השנים יאפשר לקובי ואלחי להבין ללבו של כל כלב ולהתגבר גם על קשיי התנהגות קשים ועקשניים.

אנחנו בדוג פלאנט חוסכים לכם כאבי ראש, הכל כולל הכל תחת קורת גג אחת!

האילוף לכלב, האוכל והציוד עבורו ואפילו פנסיון לצרכים עתידיים.

הכלב שלכם יכיר את המקום והצוות המדהים בתהליך האילוף וישמח לחזור חזרה לביקורים כשתחליטו לטייל ולפרגן לו במלון חמישה כוכבים אצלנו בפנסיון.    

הפנסיון המקסים שלנו, שוכן בלב ליבו של מושב גילת הפסטורלי, מתוחזק בידי צוות מקסים, חייכן ומקצועי! נשמח שתבואו לבקר לפני האילוף, תכירו את הצוות ואת האזור ותרגישו בנוח עם השהות של הכלב שלכם אצלנו, ותחושת ביטחון על כך שאתם משאירים את היקר לכם בידיים הטובות ביותר.  

הצוות שלנו ידאג לכל צרכיו של הכלב שלכם בזמן שהותו בפנסיון וירעיף עליו אהבה והמון חיבוקים.

כל כלב שמגיע אלינו לפנסיון או לאילוף, מקבל את מלוא היחס והדאגה לצרכיו הגופניים והנפשיים, הצוות בפנסיון רגיש לכך  שכלבכם אינו שוהה עם משפחתו ובעליו ואינו נמצא בסביבתו המוכרת. 

נשמח לשתף אתכם בתמונות וסרטונים ולכלול אתכם בתהליך, לשתף אוכם בהתקדמות, לענות על שאלות ולהרגיע דאגות.

באשר לכלבים קטנטנים, קיים מתחם ייעודי עבורם, עם חצר גדולה ומגודרת שבמרכזה מבנה פתוח אליו יוכלו להיכנס ולצאת בהתאם לרצון והצורך שלהם. בתוך המבנה ממוקמות מיטות לפי כמות הכלבים. 

כל התאים בפנסיון, בנויים מחומר מבודד, מותאמים לכל מזג אוויר ומצוידים במלונה ומים זמינים לאורך כל היום. התאים בכל המתחמים עוברים ניקיון יסודי בכל יום, על מנת להבטיח שמירה על ההיגיינה והבריאות של כלבכם. 

בסיום תהליך האילוף, לא תישארו לבד! אחד מאנשי הצוות שלנו ילווה אתכם וישמור אתכם על קשר ,על מנת לוודא הטמעה ושימור מוצלחים של האילוף גם בבית. הצוות שלנו יהיה זמין לכל שאלה גם בסיום התהליך. 

זכרו- ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו ומשפחה היא משפחה!

ליצירת קשר לחצו