האתר חזר לפעילות! ניתן להזמין אונליין עם משלוח עד הבית.

0
x

עגלת קניות

נקה עגלה
סך הכל: 0 * המחיר לא כולל משלוח

בלוגדוג

בית בלוגדוג רוצים לצרף חבר למשפחה ולא יודעים מאיפה להתחיל? בואו נדבר על זה - דוג פלאנט

רוצים לצרף חבר למשפחה ולא יודעים מאיפה להתחיל? בואו נדבר על זה - דוג פלאנט

אז ההחלטה התקבלה. הוחלט לאמץ לחיק המשפחה כלבלב חדש!

יחד עם ההתרגשות הגדולה מומלץ לבצע כמה הכנות בקרב בני הבית לפני הגעת הכלב למשפחה.

200

אז מה חשוב לכסות?


אם בביתכם ילדים או מתבגרים שיהיו שותפים לתחזוק בעל החיים ושגרת היום שלו, יש חשיבות גדולה בחלוקת אחריות טרם ההגעה. דברו עם ילדכם, בנו יחד לוח זמנים שכולל את הארוחות והטיולים של הכלב.

אם בביתכם ילדים קטנים, הסבירו להם כי מדובר בבעל חיים בעל תחושות זהות לשלהם. וודאו שישנה הבנה שהכלב איננו צעצוע ושיש לנהוג בו ברגישות ובעדינות.


היכן מאמצים?


עמותות רבות ברחבי הארץ כמו sos או צער בעלי חיים מספקות את השירות. ניתן גם להיכנס לקבוצות פייסבוק בנושא בהן אנשים פרטיים מפרסמים כלבים שנמצאים אצלם ומחפשים בית חם ואוהב.


איך אבחר את הכלב המתאים?


חשוב לקחת בחשבון את גודל ואופי הכלב ביחס לתנאים שתוכלו לספק לו. כלב גדול, פעיל ואנרגטי יתאים יותר לבית בעל חצר רחבה ואנשים שיוכלו לספק לו את פריקת האנרגיה שהוא דרוש לה במשחקים, ריצות וטיולים ארוכים. כלבים קטנים ורגועים יתאימו יותר לדירות קטנות ולסדר יום פעיל פחות. זכרו- בסוף, המקום בבית משנה פחות מהמקום בלב. גם כלבים גדולים במיוחד יכולים למצוא עצמם נהנים מחיים בדירה קטנה. המלצותינו מכוונות בעיקר לאופי הכלב ולדרישת פריקת האנרגיה שלו. 


כיצד להיערך ליום האימוץ? 


מומלץ להגיע לימי האימוץ עם רשימת שאלות מוכנה, שאלו את האחראי על הכלב איך היה מתאר את האופי שלו, אם הוא מסתדר עם ילדים, כלבים אחרים, חתולים, כל אלו יעזרו לכם להבין אם החיים בביתכם יתאימו לכלב הספציפי בו אתם מתעניינים. 

חשוב לזכור שגם בעיות התנהגות קשות ניתן לפתור באמצעות אילוף כלבים מתאים. 


לבסוף, כשאנו מצרפים בעל חיים למשפחה אנו מצרפים אישיות חדשה שלעיתים משנה את המרקם בבית. ייתכן מאוד שהבית יהיה מבולגן יותר ושגידול בעל החיים יהיה כרוך בהוצאות שותפות על אוכל, ביקורים תקופתיים אצל הוטרינר ושלל פינוקים, צעצועים לכלב וחטיפים. וודאו שאתם מכירים בכך וערוכים לאחריות. בעל החיים החדש ילמד את ילדכם שיעור חשוב באחריות וחמלה וימלא את הבית באור! 


אימצתם ואתם שואלים מה השלב הבא?


היכנסו לשאר המאמרים שלנו בבלוגדוג וקבלו את כל המידע שאתם צריכים כולל כל השלבים להכנה נכונה של הבית לפני ההגעה הביתה.

אתם תמיד מוזמנים כמובן להתקשר ולהתייעץ עם צוות פנסיון הכלבים בדרום והחנות שלנו.

ליצירת קשר לחצו