האתר חזר לפעילות! ניתן להזמין אונליין עם משלוח עד הבית.

0
x

עגלת קניות

נקה עגלה
סך הכל: 0 * המחיר לא כולל משלוח

בלוגדוג

בית בלוגדוג האם שהות בפנסיון כלבים מתאימה לכל כלב?

האם שהות בפנסיון כלבים מתאימה לכל כלב?

שהות בפנסיון אכן מומלצת לרוב הכלבים. גם כלבים שנראים לנו מפונקים מידי או קשורים מידי לבית ולבעלים יכולים בהחלט לשפר את התנהגותם כתוצאה משהות בפנסיון. פנסיון כלבים מספק לכלב פריקת אנרגיה רבה יותר ממה שהוא מקבל לעיתים קרובות בביתו, משום שהשהות מעודדת אינטראקציה עם כלבים אחרים ותורמת להגברת החשיפה לחיות, רעשים, ריחות וחוויות מה שבהחלט יכול לגרום לכלב שלכם להיות מאושר יותר ומורגל יותר לגירויים חיצוניים, ובכך להקל גם על ההתמודדות איתו בחיי היום יום.

כלב

האם כלב אשר תוקפני כלפי כלבים אחרים יכול להסתדר בפנסיון?

צוות פנסיון הכלבים של דוג פלאנט מורכב ממאלפים מקצועיים שתפקידם הוא לקרוא את הכלב ולקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבורו. כלבים הזקוקים לפריקת אנרגיה ללא מעורבות של כלבים אחרים יקבלו זאת בחצרות מגודרות משלהם. בטיחות כל הכלבים בפנסיון חשובה לנו ועל כן אנו פועלים בזהירות ומקצועיות כדי להבטיח את חזרתם של הכלבים הביתה בריאים, שלמים ומאושרים.

מה לגבי כלבים הלוקים בחרדה?

גם כלבים הלוקים בחרדה יכולים להפיק תועלת רבה משהות בפנסיון. הניתוק מהסביבה הרגילה, פריקת האנרגיה והבילוי עם כלבים אחרים בסביבה ניטרלית יכולים להביא לתוצאות חיוביות עבורם. אמנם כלבים הלוקים בבעיות חרדה חמורות במיוחד מומלץ לשקול את שהות בפנסיון ולהתייעץ עם צוות המאלפים שלנו! לעיתים גם אילוף נכון טרם ההגעה לפנסיון או כמה טיפים מנצחים מהצוות שלנו יכולים לשנות את התמונה לגמרי.

מה לגבי כלבים בעלי פציעות/מחלות?

לא נמליץ על שהות בפנסיון עבור כלב שנפצע לאחרונה. החתך עלול להזדהם מהפעילות הרבה של הכלב ולא קל לשמור על אזור הפציעה בצורה סטרילית. על כן, כלב שנפצע זמן קצר לפני ההגעה לפנסיון יש לשקול את כניסתו לפנסיון יחד עם צוות הפנסיון על מנת להבטיח שמירה על בריאותו.

בנוסף כלבים שלוקחים תרופות באופן קבוע בהחלט מוזמנים להגיע לפנסיון! יש לציין זאת בפני הצוות בשיחת הטלפון ולהדריך אותם בהתאם למצבו הבריאותי של הכלב. כלב אשר נוטל תרופות ותוקפני כלפי בני אדם, ברמה שלא מאפשרת לספק לו את התרופות, לא יוכל להיכנס לפנסיון מחשש לבריאותו וביטחונו.

מה עם גורי כלבים?

לפני שכלבכם קיבל את שלושת החיסונים הראשונים לא מומלץ להגיע איתו לפנסיון. בגילאים אלו הכלב בעל מערכת חיסונית חלשה ועלול להיחשף למחלות שונות אשר עלולות לפגוע בבריאותו. ההמלצה שלנו היא להשלים את סדרת החיסונים הראשונים ולהגיע לפנסיון בראש שקט ובאהבה.

לפני שמסיימים חשוב להבין!

כל מקרה לגופו וצוות הפנסיון שמח לייעץ תמיד בנושאים כאלו. האושר והבריאות של בעלי החיים שלכם חשובה לנו ואנו מבצעים את שיקולי הדעת המקצועיים המתאימים בעזרת המידע שאנו מקבלים ממכם.

נותרו לכם עוד שאלות? לא בטוחים אם הכלב שלכם יכול לשהות בפנסיון? לא להישאר עם שאלות! צרו איתנו קשר ונקבל יחד את ההחלטה הנכונה ביותר.

פנסיון לכלבים | פנסיון אילוף כלבים

מאמרים נוספים

ליצירת קשר לחצו